Filmy miłość, seks, zazdrość

Przeszukaj katalog

Zestawienie najlepszych i najpopularniejszych filmów w których występuje miłość, seks, zazdrość. Zobacz zwiastuny, oceny, oraz dowiedz się kto reżyserował i jacy aktorzy występowali w tych filmach.

Aviator

6,6
Opowieść o słynnym milionerze Howardzie Hughesie, który stał na czele RKO Pictures. Był znakomitym pilotem, przedsiębiorcą i ukochanym kilku słynnych gwiazd Hollywood - m.in. Avy Gardner oraz Katharine Hepburn.
Margot (Nicole Kidman) wyjeżdża wraz z synem na wieś na ślub swojej siostry. Tam musi stawić czoła przeszłości oraz teraźniejszości. Dramat ukazujący różne problemy życiowe oraz kłopotliwe relacje rodzinne.

Burleska

6,7
Ali (Christina Aguilera) przyjeżdża do Los Angeles z małego miasteczka w stanie Iowa, aby rozpocząć swoją karierę w show biznesie. Zatrudnia się w podupadającym klubie "The Burlesque Lounge", gdzie po długich zmaganiach jej szefowa w końcu odkrywa jej talent.


Anna (Felicity Jones) jest Brytyjką, która w ramach wymiany studenckiej przyjeżdża do Los Angeles. Poznaje Jacoba (Anton Yelchin) i ich znajomość szybko przeradza się w miłość. Trudno jest im się rozstać, kiedy kończy się ważność wizy Anny. Dziewczyna postanawia więc spędzić z ukochanym jeszcze kilka dni. Ta decyzja ma fatalne konsekwencje. Anna otrzymuje zakaz wjazdu na terytorium USA. Jacob odwiedza ją w Londynie, gdzie pojawia się pomysł, by wzięli ślub. W międzyczasie Anna i jej rodzice walczą o cofnięcie zakazu wjazdu do Stanów. Sprawa ciągnie się miesiącami i młodzi kochankowie zaczynają powoli żyć własnym życiem.

Ajlawju

5,8
Łodzianin Adaś Miałczyński - krytyk literacki, dawniej próbujący swych sił w poezji - marzy o wielkiej miłości. Na czyimś ślubie zwraca na siebie uwagę atrakcyjnej blondynki, która okazuje się być Gosią (w pierwszej chwili nie rozpoznał jej) - jego znajomą sprzed wielu lat, kiedy oboje studiowali. Spędzili wówczas razem jedną noc, podczas której nic pomiędzy nimi nie zaszło... i na tym się skończyło. Czas ich rozdzielił, lecz teraz wystarczyła krótka wymiana spojrzeń, by zakochali się w sobie bez pamięci. Adaś będzie od tej pory spędzać "pół życia" w pociągach relacji Łódź-Wrocław (gdzie mieszka Gosia) i powrotnej. Gosia została nauczycielką. Pięć lat temu rozwiodła się z mężem. Po rozwodzie jest również Adaś. Oboje mieszkają z byłymi współmałżonkami i już prawie dorosłymi dziećmi: ona z córką, on z synem. Nocą, nad Odrą, Gosia i Adaś kochają się po raz pierwszy. Potem w łóżku wyznają sobie miłość, na której już wkrótce cieniem położą się ich cechy charakteru - jego obsesja na punkcie czasu i punktualności ("wariuje", gdy Gosia nie telefonuje o umówionej porze lub spóźnia się na spotkanie) oraz chorobliwa zazdrość, idąca w parze z kompleksem na punkcie własnej sprawności seksualnej; natomiast u niej pociąg do alkoholu. Ich związek, oparty na zasadzie przyciągania się przeciwieństw (ona jest ekstrawertyczką ze skłonnościami do nimfomanii, on - introwertykiem) to pasmo erotycznych rozkoszy, ale i cierpień, spowodowanych okresowymi stanami wzajemnej niepewności co do uczuć drugiej strony oraz częstymi rozstaniami. Wahadło wychyla się to w jedną, to w drugą stronę: między kochankami dochodzi do kłótni, awantur, a nawet rękoczynów, a potem znów oboje idą do łóżka i są mniej lub bardziej szczęśliwi. Największym utrapieniem będzie dla obojga długa rozłąka po wyjeździe Adasia na stypendium do USA. W szalejącej z tęsknoty Gosi, a zwłaszcza w odchodzącym od zmysłów stypendyście wyzwoli ona "zastępcze" reakcje i zachowania seksualne, o które wcześniej by siebie nie podejrzewali. Czy ich miłość wytrzyma tę próbę?
Diana (Penélope Cruz) i Santi (Gabino Diego) poznali się w niecodzienny okolicznościach. On pracował w hotelu w Madrycie, w którym zatrzymali się The Beatles. Ona ukryła się pod łóżkiem w pokoju swojego idola Johna Lennona, aby wreszcie go poznać. Ich uczucie wybuchło nagle, ale nie dane im było być ze sobą. Po latach spotykają się równie przypadkiem w hotelu w Paryżu. Ona ma kolację z królem Hiszpanii, on zaś jest jego ochroniarzem. Obije ułożyli sobie życie, jednakże uczucie wybucha z nową siłą.
Richard Cooper (Chris Rock) jest odnoszącym sukcesy finansistą z piękną i inteligentną żoną oraz dwójką cudownych dzieciaków w domu. Zdaje się, że ma wszystko. Jednak pośród codziennych podróży do Nowego Jorku, niekończących się spotkań biznesowych, pieluch, bzdurnych programów telewizyjnych umysł Richarda jest całkowicie zdominowany przez jeden temat – kobiety.
Adrián, młody dyrygent filharmonii i jego dziewczyna Belén wydają się być w sobie bardzo zakochani. Któregoś dnia jednak nękana wątpliwościami dziewczyna znika, pozostawiając po sobie tylko tajemnicze i krótkie nagranie wideo. Załamany Adrián szybko znajduje pocieszenie w ramionach pięknej kelnerki — Fabiany. Spokój ich związku burzą nieustannie pojawiające się pytania dotyczące niewyjaśnionego zniknięcia Belén...
Ma na imię Mina (Valeria Marini), ale nazywają ją Bambola (Lalka). Po śmierci matki ona i jej homoseksualny brat Flavio (Stefano Dionisi) otwierają pizzerię. Mężczyzna o imieniu Ugo (Antonino Iuorio) pożycza pieniądze Bamboli, ale zostaje zabity w walce z innym jej chłopakiem, Settimio (Manuel Bandera). Odwiedzając Settimio w więzieniu, Mina spotyka sadystę o imieniu Furio (Jorge Perugorría) i nawiązują związek.
Dwóch chłopaków i dziewczyna, a wokół bujny las. Symboliczna przestrzeń, w której ci młodzi ludzie muszą skonfrontować się ze sobą, ze swoją fizycznością i seksualnością. Napięcie, jakie jest między nimi, i dramat ich uczuć są tak silne, że udzielają się widzowi. Niby nic się nie dzieje, a mamy wrażenie, jakbyśmy obserwowali sceny z początków świata, przeczuwamy, że każdy gest i każda decyzja są istotne, fundamentalne, że – być może – pozwolą nam rozwiązać zagadkę istnienia i własnej emocjonalności.
Słowa kluczowe

Proszę czekać…